Miracle! UFO Antigravity Technology

world counts on you

 Ini ialah salah satu dari keajaiban teknologi Anti Graviti yang berhubungkait dengan keadaan bumi kita. Kita mungkin tidak memahami bagaimana bumi kita dapat bertahan dari pergi jauh dari matahari, Allah swt sahaja yang tahu. Maka dengan ini, bahawasanya ilmu Allah itu tinggi dan luas. Kita hanyadapat mengetahuinya dengan izin Allah jua, jika Allah izinkan. Itulah yang berlaku seperingkat demi seperingkat zaman. Dahulu kala Allah memberikan pada ummat-ummat terdahulu beberapa kemajuan ilmu dan teknologi. Kini Allah Maha Kuasa untuk memberikan kepada kita juga. Janganlah pula kita mendabik dada mengatakan yang mana ianya adalah dengan kebijaksanaan manusia jua. Melupai Allah sebagai Khaliq atau Pencipta adalah suatu kesilapan yang besar. 

Kajian Anti Graviti ini pernah sekali dahulu dapat dikemukakan oleh 3 orang saintis Melayu-Malaysia dari UM. Seorang dari Kelantan, seorang dari Pahang dan seorang dari Trengganu. Namun, pihak kerajaan Malaysia yang diperintah oleh UMNO di bawah Perdana Menteri Malaysia ketika itu iaitu Tun Dr Mahathir Mohamed telah memberi surat amaran agar memberhentikan kajian dan melupakan hasil pencapaian tersebut. Lalu dengan segala berat hati segala kajian dan hasil pencapaian serta  maklumat berkenaan kajian itu telah dihapuskan secara terpaksa rela.

Inilah kekejaman di bawah pemerintahan sekuler kufur, walaupun dapat menikmati kononnya kemajuan kebendaan tetapi hancur dari segi keilmuan. Biarpun muka berwajah Melayu Islam namun di hati hanya Allah yang tahu tahap keimanannya. Jika kita memilih pemimpin dari segi kebendaan bukan kerana iman pada Allah. begitulah jadinya.

2 comments:

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum,
Saudara PASTI ke yg kajian tu pnah dikemukakan oleh saintis malaysia?
dan saudara jugak PASTI ke kerajaan msia menyekat pada masa tu...
Dari sgi yg saya tgk byk mende yg dicakapkan dan dituduh sana sni x ade bukti..
btul ckp saudara kita name je islam tp dlm hati x tentu pun..kdg2 suke sebar fitnah demi nk dpt duit seciput hasil buat blog

abuya berkata...

saya terbaca dalam berita harian tahun 1984 daaa

Catat Ulasan

Thanks, terima kasih, hsieh hsieh, shukran, kop kun.